.... .... .... .... ....
.

شعار نویسی بر علیه خامنه ای در دستشوئی های وزارت اطلاعات


" مرگ بر خامنه ای" یکی از شعارهای محوری جنبش نوین مردمی، از چندی پس از آغاز آن تا به امروز بوده است. شعارهایی چون "خامنه ای قاتله، ولایتش باطله" ، " مرگ بر ولایت فقیه" و " مرگ بر اصل ولایت فقیه" نیز بتدریج طرح و به سرعت توده ای گردیدند. این شعارها بگونه ای روشن، مبین خواسته اصلی مردم ایران مبنی بر رد رژیم ولایی حاکم و خواسته عمومی در سرنگونی این رژیم و جایگزینی آن توسط نظامی مردمسالار و دمکراتیک می باشند.
این شعارها، اما تنها در میان طیفها و اقشار وسیع مردمی که مخالفت خود را از فردای 22 خرداد 88، در خیابانها ابراز نمودند، باقی نماند و بتدریج با گسترش یافتن ریزش نیروهای درونی رژیم، در میان مدارهای کاملا حفاظت شده حاکمیت نیز نفوذ نموده اند. 
خبری که در سایت " ندای سبز آزادی" درج گردیده است، گویای روشنی است بر استیصال رژیم، نه فقط در کنترل جنبش نوین مردمی، که در جلوگیری از گسترش نارضایتی در ارگانهایی چون "وزارت اطلاعات ولی فقیه". خبر را بخوانید:  

« شعار نویسی علیه رهبری در سرویسهای بهداشتی وزارت اطلاعات: بر اساس اطلاعات رسیده مبنی بر شعار نویسی بر علیه رهبری در سرویس های بهداشتی وزارت اطلاعات و افزایش این روند ، این موضوع در جلسه مدیران وزارت اطلاعات مطرح شده و هنوز چاره ای جر پاک کردن شعار ها پیدا نکرده اند.» ( ندای سبز آزادی)

وارد شده: 8 تیر 89 - 29 ژوئن 2010