.... .... .... .... ....
.

تداوم فشار و شکنجه، و تهدید زندانیان بند 4 گوهر دشت




صبح امروز و در پی نگهداری زندانیان بند 4 زندان رجایی شهر زیر آفتاب سوزان تابستان، و همچنین قطع تماس های تلفنی زندانیان، زندانیان سیاسی این بند دست به اعتراض زدند که این امر با واکنش تند برخی از مسئولان زندان روبرو و منجر به درگیری بین ماموران زندان و زندانیان سیاسی این بند گردید.
به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، در پی نگهداری زندانیان سالمند و همچنین زندانیان سیاسی بند چهار زندان رجایی شهر در زیر آفتاب، و به بهانه آمار، و همچنین قطع امکان تماس تلفنی زندانیان این بند با خارج از زندان، زندانیان سیاسی این بند نسبت به مسائل صورت گرفته اعتراض کردند.
در ادامه و در اعتراض به این امر، و در اعتراض به فشارهای وارده، زندانیان سیاسی این بند، تهدید کردند که در صورت تداوم فشارها از جانب مسئولین، دست به اعتصاب غذا خواهند زد.
اما اعتراض زندانیان این بند با واکنش تند برخی از مسئولین زندان و درگیری بین زندانیان و مامورین زندان انجامید، تا جایی که دو تن از بازجویان این زندان به نام های مهدوی و مقیسه، که از شکنجه گران باسابقه و بنام این زندان می باشند، با در دست داشتن باتوم، شخصا بسوی زندانیان حمله ور شده و دست به تهدید زندانیان زدند، که این درگیری نهایتا به وساطت افسر نگهبان زندان پایان گرفت.

منبع: کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی
30 تیر 1389 - 21 ژوئیه 2010

بازگشت به صفحه اصلی