.... .... .... .... ....
.

تجمع خانواده زندانیان اعتصاب کننده مقابل زندان اوین



خانواده زندانیان اعتصاب کننده اوین امروز ( دوشنبه) پس از لغو دوباره ملاقات با عزیزان شان در مقابل زندان اوین تجمع کردند .
شانزده زندانی اعتصاب کننده اوین برای دومین هفته متوالی و پس از انتقال به سلول های انفرادی از ملاقات با خانواده هایشان محروم شدند.
به گزارش کلمه، این زندانیان که از پانزده روز پیش به خاطر اعتراض به شرایط نامناسب بند ۳۵۰ به سلول انفرادی منتقل شده و دست به اعتراض زده بودند، همچنان به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.رضا ملک ،یکی دیگر از زندانیان بند ۳۵۰ نیز چند روز پیش با انتقال به سلول انفرادی به اعتصاب غذای هم بندانش پیوست.
خانواده های زندانیان ، امروز مانند هفته های گذشته وقتی برای ملاقات با عزیزان شان به زندان اوین مراجعه کردند با این جواب روبه رو شدند:” زندانی های شما ممنوع الملاقات هستند. ”
خانواده زندانیان اعتصاب کننده که هیچگونه اطلاعی از وضعیت عزیزان شان ندارند و نگران سلامت آنان هستند مقابل زندان اوین حاضر شدند تا از مسوولان زندان پبپرسند که چرا از تماس زندانیان با خانواده هایشان خودداری می کنند . این در حالی است که در این مدت برخی از مسوولان زندان اوین و از جمله نوروزی ،معاون دادستان تهران به خانواده این زندانیان وعده داده بود ند که آنها با خانواده هایشان تماس خواهند گرفت . اما با وجود گذشت بیش از دو هفته هنوز این وعده ها محقق نشده است و خانواده زندانیان اعتصاب کننده در نگرانی شدید برای سلامت عزیران شان به سر می برند .
خانواده ها ی زندانیان اعتصاب کننده درخواست ملاقات با مسوولان زندان را داشتند اما هیچ کس به آنها پاسخ نداد.


برگرفته از: هرانا
دوشنبه 18 مرداد 1389