.... .... .... .... ....
.

بازی با نام شهدا، اوج عوامفریبی رژیم


در حالی که ولی فقیه و مشاوران و گماشتگانش تمامی کوشش خود را بکار میبرند تا مستولیت کشتار مردم بپاخاسته را به عوامل بیگانه و نیروهای "برون مرزی" نسبت دهند، اما اخبار اعدامها و شکنجه های قرون وسطائی که در سیاهچالهای اوین و گوهردشت و سایر زندانهای مخفی و علنی، بدستور شخص خامنه ای اعمال میگردند، موجب شده اند دم خروس از لای غبا بیرون افتد. به گفته خودشان « برای حفظ نظام و جایگاه ولی فقیه» هر جنایتی مباح گردد و روحانیون جهل و جور نیز آب "تطهیر" بر سر آمران و عاملان این جنایات ریزند.
در فاجعه کهریزک نخست سعی نمودند که خامنه ای را تطهیر کنند. در حالی که برپائی این شکنجه گاه بر اساس دستور خامنه ای صورت گرفته بود. آنگاه چند سرباز و ستوان را محاکمه و محکوم کردند که " الحمدلله، عدالت اجرا شد!". رامین پوراندرجانی، پزشک کهریزک را هم به قتل رساندند، تا شاهدی در میان نباشد. 
"سعید مرتضوی" و دو تن از دستیارانش را تعلیق کردند تا بعدا محاکمه شوند. اما چه کسی است که نداند، این گماشتگان دست به سینه یا هرگز محاکمه نخواهند شد و یا هرگز محکوم نخواهند شد و یا حکمشان به اجراء در نخواهد آمد.
نام شکنجه گر معروف "رادان"  نیز از پرونده کهریزک حذف شد، و بدین ترتیب او "تبرئه" گردید.
مشمئزترین بخش این سناریوی کثیف، نامگذاری خیابانی در تهران به نام "شهید محمد کامرانی" آنهم با موافقت "بنیاد شهید"! می باشد.

"جهان نیوز" در تاریخ سه شنبه 9 شهریور 89، این "خبر" را چنین نقل نمود:

تغییر نام یک خیابان به اسم یکی از جان باختگان کهریزک+عکس
فاش نیوز منتشر کرد: درخواست خانواده یکی از جانباختگان کهریزک برای تغییر نام یک خیابان و موضع بنیاد شهید:

                                          

(جالب اینجاست که "فاش نیوز" در مطلبی که در اینجا میتوانید بخوانید، بنیاد مزبور را به باد حمله گرفته است و می نویسد: «...متاسفانه مسئولان بنیاد به این اقدام که باید آن را اقدامی ذلت بار وخائنانه به حساب آورد تن داده و گستاخی را به جایی رسانده اند که درصددند کوچه ها وخیابان هارا هم که شهرداری ها کم کم دارند اسامی شهیدان را ازآن ها حذف می کنند به نام کسانی می زنند که حد اقل فریب خورده بوده اند.»

اما این اقدامات عوامفریبانه که ظاهرا برای خاموش کردن صدای فریاد خانواده های شهدا صورت می گیرند، بیانگر اوج وحشت "نظام" از ادامه جنبش نوین مردمی و اراده مصمم خانواده های شهدا در پیگیری اقدامات خود - تا سطوح بین المللی - می باشد.

پدر شهید محمد کامرانی، اخیرا در مصاحبه ای گفت:
« ...بنویسید فریاد ما را و بگویید که ما حرف بی حساب نمی زنیم و باید پاسخگوی ما باشند. به امید روزی که حکومت عدل، بر دنیا حاکم شود و همه ظالمان را به سزای اعمالشان برساند... »
آیا خروش چنین پدری با اقدامات مزورانه ولی فقیه خاموش خواهد گردید؟ تاریخ گواهی میدهد، نه!

وارد شده: 10 شهریور - 1 سپتامبر 2010