.... .... .... .... ....
.

از دم خروس اقتدارگرایان خودکامه تا قسم حضرت عباس سپاه!

ندای سبز آزادی

عوامل خود سر. عوامل خودسر در ایران یعنی قاتلین بالفطره. یعنی مزدوران پر جیره و مواجب. یعنی اراذل و اوباشی که بویی از انسانیت و آدمیت نبرده اند. عوامل خودسر یعنی بازوی اجرایی فاشیسم. عوامل خودسر یعنی طالبان. عوامل خودسر یعنی سند رسوایی حاکمیت. و عجبا که این عوامل خودسر همه سینه چاک شخص رهبرند. حیرتا که این عوامل خودسر همیشه مجهز به بی سیم و گاز اشک آور و باتوم و اسلحه اند. و البته هر غلطی هم که دلشان بخواهد می کنند و هیچ ارگان نظامی امنیتی هم جرات تقابلشان را ندارد که هیچ، همواره یار و یاورشان نیز هست! عوامل خودسر یعنی شکستن کاسه کوزه هر افتضاحی بر سر یک مشت الوات بی سر و پا که مرام و مسلکشان نسخه دست چندم شعبان بی مخ های چاله میدان و دوران بربریت است. و این عوامل خودسر البته همانهایی هستند که فروهرها را با چاقو شمع آجین کردند و محمد مختاری و جعفر پوینده را به خاک و خون کشیدند و در زندان اوین داروی نظافت به سعید امامی خوراندند و زهرا کاظمی را کشتند و اکبر محمدی را در زندان اوین به قتل رساندند و کودتای انتخاباتی را رقم زدند و به روی مردمی که با سکوت به دزدیده شدن رایشان اعتراض می کردند آتش گلوله گشودند و خون ندا آقا سلطان را بی رحمانه و در برابر چشم حیرت زده جهانی به زمین ریختند و سهراب اعرابی را به قتل رساندند و در کهریزک به پسران و دختران بی گناهی که جرمشان شرکت در انتخابات بود تجاوز کردند و روح الامینی ها و جوادی فرها در زیر شکنجه های سبوعانه شان جان باختند و کوی دانشگاه را هم در 18 تیر 1378 و هم در خرداد 1388 به آتش کشاندند و دهها جنازه را شبانه در بهشت زهرا به خاک سپردند و در آخرین شاهکارشان ماجرای خانه کروبی را رقم زدند و کردند آنچه را که یزید با حسینیان در روز عاشورا کرد.

دروغ های بزرگ
و عجبا هم که هر بار سپاهیان مخلص و دیگر نهادهای ساخته و پرداخته " ایشان " بیانیه می دهند که کار ما نبود و کار " عوامل خودسر " بود. بیچاره مرغهای پخته سرزمین من که این روزها به بیانیه های سردمداران زور و نفاق، به اجبار می خندند.

نمونه آخرش بیانیه ای است که سپاه محمد رسول الله تهران در محکومیت رفتار وحشیانه سینه چاکان حکومت منتشر کرده است. سپاه محمد رسول الله روز يكشنبه در بيانيه اى، تجمع مقابل منزل مهدى كروبى، از سران مخالف دولت، را محكوم كرده و گفته است كه " مسببان تجمع و تيراندازى مقابل منزل كروبى افرادى كاملا خودسر و كاملا بى ارتباط با بسيج و سپاه هستند." عجب! پنج روز است که منزل کروبی و رفتار وحشیانه هم پیاله های زور و استبداد به خبر اول ایران و جهان تبدیل شده است و برگ ننگ دیگری در کارنامه سیاه کودتاگران ثبت شده تازه فردای روز قدس آقایان یادشان افتاده که " برادران ! " کمی زیاده روی کرده اند. یکی نیست بپرسد آقا شما که به اعتراف سردار مشفق تان بر تمام " جیک و پیک " مملکت مسلط هستید؟ چطور نتوانستید " عوامل کاملاً خودسر " را شناسایی و دستگیر کنید. شما که بقول خودتان می توانید رد ارتباط آدمها را تا آن سر دنیا بزنید، چطور نمی توانید بگویید آمران اصلی این " عوامل خودسر " چه کسانی هستند؟ یعنی شما نمی دانید که این عوامل خودسر برای نیامدن کروبی در راهپیمایی روز قدس دست به این جنایات زده اند؟ اصلاً مگر شما مسئول تامین امنیت تهران نیستید؟ چطور اجازه دادید این " عوامل خودسر " شیشه خانه مردم را بشکنند و آن همه وحشی گری به خرج بدهند و در شب قدر چادر از سر زن شوهرداری که به رفتارشان معترض بوده بکشند و همسرش را هم له و لورده کنند و در اثر وحشی گریشان کار سر محافظ تیم حفاظت کروبی به بیمارستان بکشد ؟ چگونه است که تا چهار نفر دانشجو جایی جمع می شوند از ترس " انقلاب مخملی " توسط سربازان گمنام امام زمان روانه زندان می شوند و زیر شکنجه های وحشیانه همین عوامل خودسر جان می دهند و حالا در روز روشن و در برابر چشمان حیرت زده خلق سربازان گمنام دود می شوند و به هوا می روند؟ راستی مگر همین عوامل خودسر نبودند که آن جنایات را در کوی دانشگاه و مجتمع مسکونی سبحان مرتکب شدند؟ با آنها چه کردید؟ پرونده آنها هنوز به گردش نیافتاده؟

مسببان حاشیه ساز
جالب اینجاست در حالى كه افراد نزديك به مهدی كروبى و مجمع روحانيون مبارز تجمع كنندگان را «نيروهاى رسمى» داراى تجهيزات گاز اشك آور و سلاح گرم معرفى كرده اند، سپاه محمد رسول الله گفته است كه «مسببان اين حاشيه سازى افرادى خودسر و كاملا بى ارتباط با نهاد مقدس بسيج و سپاه هستند.»

در واكنش به این بيانيه، حسين كروبى، با اشاره به این بخش از بيانيه سپاه مبنى بر " تيراندازى از سمت منزل آقاى كروبى و زخمى شدن چند تن " می گوید: " اين اطلاعات سپاه كاملا غلط و اشتباه است. چون در فيلم ها مشهود است كه اينها وارد خانه شدند، تيراندازى كردند. جمعيت چندين شب آنجا حاضر بودند و خانه محاصره شده بود. تيراندازى از سمت آنها شروع شد و حتى سر تيم حاج آقا كه رفت با اينها مذاكره كند كه تيراندازى نكنند، آن قدر كتك خورد كه بيهوش شد و تا امروز در بيمارستان بود. " او می پرسد: " مگر محافظين آقاى كروبى مريض بودند كه شليك كنند. آنها تيراندازى كردند و جاى گلوله هاى آنها بر در و ديوار وجود دارد. "

دست و پاچگی کودتاگران از " کثافتی " که اراذل و اوباششان درست کرده اند و آثارش بر تمام مملکت شتک زده است به حدی است که روزنامه کیهانشان که آتش بیار معرکشان است مثل همیشه آنها را گماشتگان " آقای کروبی و پسرش " خواند و نوشت که " آنها چند نفری را جمع کردند جلوی ساختمان و خودشان به طور ساختگی تجمع درست کردند. " آن هم در شرایطی که بعضی از سایت‌های منتسب به دولت نوشتند که " تجمع‌کنندگان امت حزب‌الله بودند. " بعد هم مدعی شدند که " همسایه‌ها بودند که به اعتراض به آقای کروبی جمع شده ‌بودند. "

خنده دارتر از همه اظهارات سردار نقدی است. همانکه غائله 18 تیر 78 را رقم زد. او درباره اقدامات بسیجی گفته است : " ایجاد درگیری‌های ساختگی سناریوی دشمن است " و این وحشی گری را به " آمریکا و صهیونیست‌ها بویژه انگلیس خبیث که صحنه‌گردان این مسائل است " نسبت داده است.

حالا جای شکرش باقی است که سپاه پاسداران اطلاعیه داده این قضیه را محکوم کرده است. گرچه نمی توان این قسم حضرت عباس را باور کرد. چه دم خروس سالهاست که از بیت رهبری بیرون زده و عیان است.

در این باره احسان سلطانی خطاب به سردار همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله ( ص ) می نویسد: " صرف نظر از اینکه اگر خودسرانه دست به این عمل زده اند و امروز به نام شما تمام شده است و برای فرار به جلو از بدنامی آن ناچار به انتشار بیانییه میشوید چند کد بیان میکنم تا مشخص گردد که این افراد نه تنها خودسرانه وارد نشدند بلکه از مدت ها پیش با سپاه منطقه تهران علی الخصوص معاونت های عملیات و اطلاعات ارتباط تنگاتنگ داشته و از جذب تا سازماندهی ،آموزش و به کارگیری نیز بر عهده سپاه بوده است. "

او از این فرمانده سپاه می پرسد: " آقای همدانی! مگر غیر از این است که شما مطابق دستوالعمل عملیاتی شهید همت بند (ب) قسمت 7 ملزم به سازماندهی نیروهای حزب اللهی و به کارگیری آنان هستید. ( تصویر یک برگ از دستورالعمل در پیوست است. ) آقای همدانی! مگر غیر از این است که سرهنگ بیگی مسئول اطلاعات منطقه تهران به همراه آقای پایکاری مسئول مدیریت 100،حمید ارسنجانی مسئول مدیریت 1600،محمد اوسیوند و محمودی مسئول و جانشین مدیریت 400 ساعت ها با رابطین انصار در ساختمانی جنب ورزشگاه آرارات با یکدیگر جلسه داشتند و هر واحد با توجه به وظیفه ذاتی ملزم به پشتیبانی از نیروهای موسوم به انصار میشدند. "

اقتدارگرایان خودکامه حکایتشان جماعتی را می ماند که تا خرخره در گل ندانم کاریهایشان فرو رفته اند و هر دست و پایی که می زنند آنها را بیشتر با انزجار خلق خدا مواجه می کند. بیچاره اقتدارگرایان خودکامه!

واردشده: 15 شهریور 1389 - 6 سپتامبر 2010