.... .... .... .... ....
.

خودسوزی یک کارگر به خاطر فقر


خودسوزی یک کارگر ۵۰ ساله به دلیل نداشتن بودجه برای ادامه درمان همسر بیمارش صبح سه شنبه ۴آبان یک مرد میان سال به نام علیرضا امیدیان در مقابل بیمارستان زرین شهر دست به خود سوزی زد .

از قرار معلوم همسر این فرد یک ماه پیش به علت عفونت شدید ریوی در بیمارستان بستری میشود, این فرد که به تازگی به خاطر تعطیلی کارخانه محل کارش بیکار شده واز طرفی مسئولیت نگهداری سه فرزند خود را دارد با هزینه های سرسام آور بیمارستان هم روبرو میشود او نیم ساعت قبل از خود سوزی با یکی از فروشندگان دوره گرد اطراف بیمارستان درد و دل میکند و میگوید یک نامه برای نماینده شورای شهر و یک نامه برای رییس بیمارستان نوشتم واز آنها خواستم تا اجازه دهند هزینه ها را به صورت اقساط پرداخت کنم تا همسرم از ادامه درمان باز نماند ولی از شورا جوابی نیامد و بیمارستان هم فقط به یک نه اکتفا کرد !

حالا امروز باید زنم را که به شدت بیمار است را به خاطر بی پولی مرخص کنم من توان اینکاررا ندارم . و بعد از آن در محوطه ساختمان نیمه کاره رو بروی بیمارستان خود را آتش زد چون محیط اطراف بسته بود مردم دیر متوجه شدند و سوختگی شدید باعث فوت این مرد ۵۰ ساله گردید. به گفته یک منبع موثق پزشکی قانونی این فرد قبل از خود سوزی مقدار زیادی آرامبخش قوی مصرف کرده بود و در زمان خود سوزی تقریبا بی هوش بوده است

 28 octobre 2010
بازگشت